Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Η σέξι Θωμαή Απέργη αποκαλύπτει το σώμα της




Η εμφάνισή της εντυπωσιακή και η πορεία της σταθερά ανοδική. Η Θωμαή Απέργη αποκαλύπτει στο People που κυκλοφορεί τον αγώνα που έχει κάνει για να αποκτήσει το σώμα της, αλλά και τις ανασφάλειες που έχει:
 «Τα κιλά μου ήταν πάντα παραπάνω από το κανονικό βάρος. Έχω μεγάλη αδυναμία στα γλυκά. Μεγαλώνοντας, και ειδικά την περίοδο των σπουδών μου, άρχισα σταδιακά να χάνω κιλά. Δεν μου είχε γίνει εμμονή, αλλά ζήλευα τα άλλα κορίτσια που μπορούσαν να φοράνε ό,τι ρούχο ήθελαν και σκεφτόμουν πως, αν δεν τα φορούσα στην ηλικία των 20, δεν θα το έκανα σε καμία άλλη. (…) Είμαι ανασφαλής για το σώμα μου, γιατί έχω τα κατάλοιπα της παιδικής μου ηλικίας. Επίσης, με έχουν ζαλίσει για τα δόντια μου, για τα οποία πάντα ήμουν υπερβολικά περήφανη, μου αρέσει που έχω μεγάλα δόντια. Στην αρχή έκλαιγα με όλα αυτά, τώρα γελάω, κάτι που δείχνει πως το ξεπέρασα πια».